- Kaip elgtis nusipirkus nekokybišką maisto produktą;
- Kaip elgtis nusipirkus nekokybišką NE maisto produktą;
- Vartotojų ginčai žodine tvarka – vartojimo ginčų komisijoje;
- Ketinantiems užsienyje įsigyti naudotą automobilį;
- Mano teisės keliaujant;
- ES komisija – saugome vartotoją, vienodinamos direktyvos;
- Ką daryti, jei nesulaukėte internetu apmokėtų prekių ar paslaugų;
- Klaidinanti reklama, ką privalu žinoti vartotojui;
- Ka daryti kai susiduriama su netinkamos kokybės remonto paslaugomis – neišsamios informacijos apie sąlygas, vienašališko kainų nustatymu;
- Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimo tvarka;
- Nesąžiningos sutartinės sąlygos;
- Perku paslaugą atsakingai;
- Avalynės gaminio ženklinimas|Medžiagiškumo nustatymas;
- Nusprendėte tvarkyti automobili – privalu žinoti;
- Netinkamai suteiktos atlygintinos medicininės paslaugos, kur kreiptis?;